Dames hobbyclub

Donderdag 9.30 – 11.30 uur zaal 2

De donderdagmorgen is een leuke gezellige morgen om met een fijne groep bezig te zijn om mooie dingen te maken en je hobbytalenten te ontplooien, zoals: borduren, schilderen, plakken, breien, naaien enz.

We werken met hout, klei, lood, staal, gips, stofjes, kralen, garen, papier, verf, mozaïek enz. Als je met iets gaat werken wat je niet bekend is, sta je er even vreemd tegenaan te hikken. Maar naar mate we met de club bezig zijn, is iedereen enthousiast.

De sfeer is altijd goed en op sociaalgebied zijn we erg betrokken met elkaar en hebben voor elkaar een luisterend oor. In al die jaren die vooraf gingen, heeft er veel in de kijker gestaan. Een bewijs ervan hangt in de Uitwijk aan de muur.

Ieder jaar maken we een uitstapje en af en toe hebben we een gezellig etentje. Nu we wat ouder worden en gezellig onder elkaar zijn en steun aan elkaar hebben, hopen we nog vele jaren van de dames hobbyclub in de Uitwijk te mogen genieten.

Wij kunnen helaas  geen nieuwe leden meer aannemen.