LATINO MARKT

Geplaatst in: Geen categorie | 0

Eindhoven begint het najaar met een Latino sfeer

Datum: Zondag 18 November 2018

Plaats De Uitwijk, Generaal Pattonlaan 124, 5623 KC Eindhoven Tijd : 13:00 tot 19:00 uur

Tot 12 jaar: gratis!! Entree (vanaf 12 jaar): 2 euro,

Dit najaar verkeert Eindhoven in een Latino sfeer met de kleur en smaak van Latijns-Amerika. Want op zondag 18 november 2018 wordt de LATINO MARKT georganiseerd door de Stichting Latijns-Amerikaans Centrum voor Oriëntatie (C.L.O.).

Op deze Latijns-Amerikaanse markt kunnen mensen snuffelen tussen handwerk producten, kunst, sieraden, verzorgingsproducten, kleren, artikelen geïmporteerd (o.a. uit Peru, Mexico & Colombia, Ecuador), heerlijke eten & muziek.

CADEAU’S:
Indien de bezoeker voor de feestmaand op zoek is naar een cadeau waarvan er geen twee dezelfde te vinden De Latino Markt biedt de mogelijkheid aan o.a. kunstenaars en kleine ondernemers uit Nederland (die lid zijn van het C.L.O.), zodat zij hun business kunnen promoten.
ETEN:
De keuken van Latijns-Amerika is ook aanwezig op de Latino Markt. Alle landen in die regio worden beïnvloed en geïnspireerd in verschillende maten door de smaken en kenmerken van de inheemse bewoners, maar ook door recepten uit landen in Afrika, Azië en Europa. Die mix van smaken, tradities en gewoonten kunnen worden geproefd a.s. 9 november. Dit is uw kans om heerlijke gerechten en zoete specialiteiten te proeven en ook eventueel mee naar huis te nemen.
MUZIEK:
Het feest kan niet compleet zijn zonder muziek en dans. Daarom is er een Open podium, waarbij artiesten en amateurs vrijblijvend kunnen optreden.
Het C.L.O is een stichting die sinds april 2000 activiteiten onderneemt in het kader van hulp bij de integratie van de Latijns-Amerikaanse inwoners van Eindhoven en wijde omgeving.