Jubilarissen Uitwijk

Huldiging jubilarissen op vrijwilligersavond in gemeenschapshuis De Uitwijk

Tijdens de feestelijke vrijwilligersavond heeft wethouder Rik Thijs van de Gemeente Eindhoven, vier vrijwilligers gehuldigd voor hun tomeloze inzet in De Uitwijk. Hierbij werden Jan Soeters (die afscheid nam als voorzitter, een rol die hij 28 jaar heeft vervuld), Ad Vermeulen (40 jaar in bestuur en activiteitencommissie), Jan Louwers (40 jaar barmedewerker), en Pieter van der Wijk (25 jaar barmedewerker) in het zonnetje gezet.

Met zo’n staat van dienst moet het toch goed toeven zijn in de Uitwijk?

Lijkt het u ook wat om als vrijwilliger (tegen een vrijwilligersvergoeding) deel uit te maken van De Uitwijk,  en als gastheer/gastvrouw onze gasten te voorzien van koffie en een drankje, meld u dan aan via

de-uitwijk@hetnet.nl of via telefoonnummer 040-2450590 en we gaan graag in gesprek met u!